jokes in swedish

det var en tysk en norsk & en bellman dom flög flygplan när piloten medelar -vi håller på att kracha så släng ut varsin sak ur planet. norrmanen slängde ut en banan, tysken ett äpple och bellman en bomb!! När dom landat kommer en pocke gråtande & säger buhu jag fick en banan i huvudet. Norrmanen känner sig skyldig och tröstar honom, nu kommer en flicka gråtanse och säger- buhu jag fick ett äpple i huvudet. Tysken känner sig skyldig & tröstar henne. En pojke kommer skrattande & säger -haha när jag fes sprängdes hela skolan.

Kommentarer
Postat av: Anton

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah men så roligt va det inte men jag orkar inte ta bort alla haha så strunta i dem nu kommer hur roligt jag tycker det var tre pruttar av fem möjliga.

2009-11-26 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0